• Voor 23:59u besteld, dinsdag in huis!
  • Gratis verzenden en retourneren va. € 19,95
  • Volledige garantie
  • 100 dagen op zicht

Contact

Voor vragen of opmerkingen kun je via dit formulier contact met ons opnemen. We nemen op werkdagen binnen 24 uur contact met je op.
Telefonisch bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08:30 uur tot 17:00 uur op 0541-228061.
Voor een klacht,  of een retour maak dan gebruik van het klacht-retourformulier voor een snelle afhandeling.

Tip: kijk ook eens op Meest gestelde vragen

Verzendkosten Nederland

Verzending door heel Nederland is gratis bij een bestelling vanaf €19.95. Bij een bestelling lager dan dit bedrag rekenen wij verzendkosten van €4.95.

Verzendkosten Belgiƫ

De verzending is gratis bij een bestelling vanaf €19.95. Bij een bestelling lager dan dit bedrag rekenen wij verzendkosten van €4.95. 

Verzendkosten buiten NL en BE

Voor bestellingen buiten Nederland en België gelden er verschillende tarieven. Deze extra toeslag wordt automatisch getoond bij jouw landkeuze in stap 2 van het bestelproces.

Krijg ik mijn verzendkosten retour als ik in 2 shops bestel?

Helaas is het (nog) niet mogelijk om bestellingen samen te voegen. Ons systeem laat het op dit moment niet toe om te werken met één winkelmandje. Hierdoor verzenden wij bestellingen afzonderlijk van elkaar en blijven de verzendkosten staan. 

Track & Trace

Op de dag van verzending ontvang je van ons een e-mail met daarin de track & trace code van PostNL. Hiermee is jouw levering te volgen en kun je een tijdsindicatie opvragen voor de aflevering. Je ontvangt de e-mail met de link nadat we jouw bestelling hebben ingepakt en verzonden. Dit is op werkdagen mogelijk tot 23:00 uur. 

Bezorgen in het buitenland

Momenteel leveren wij in Nederland, België, Duitsland en Oostenrijk. Verzenden naar andere landen is (nog) niet mogelijk.

Bezorging tijdens feestdagen

Ook rond de feestdagen streven wij ernaar om jouw pakket op tijd te bezorgen. Je kunt ons daarbij helpen door jouw bestelling tijdig voor een feestdag te plaatsen. Het is verstandig rekening te houden met de eventuele wijzigingen in het bezorgschema van PostNL. De geplande afleverdatum kun je terug vinden in het bestelproces. Mocht je meer informatie over de actuele bezorgdagen willen hebben, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice via 0541-228061.  

Wie bezorgt mijn bestelling?

Wij verzenden alle pakketten standaard met PostNL. Dit kan naar jouw huisadres of een ander afleveradres. Een afhaalpunt van PostNL kiezen is ook mogelijk. 

Bestelling afhalen

Het is mogelijk om je bestelling af te halen. Dit kan aan de Waterwinweg 9 in Oldenzaal. Als je jouw bestelling af wilt halen, mag je dit aangeven tijdens het bestelproces. Bij stap 2 is er ruimte om dit te vermelden in het opmerkingenveld. Wij nemen na ontvangst van de bestelling contact met je op om het afhalen te bevestigen. 

Niet thuis voor bezorging, wat nu?

Wanneer je niet thuis bent, zal PostNL het pakket aanbieden bij de buren. Als ook de buren niet thuis zijn, zal het pakket naar een afhaalpunt van PostNL worden gebracht. PostNL laat geen briefje meer achter in de brievenbus, maar zal je via e-mail informeren. Je kunt ook de app van PostNL downloaden waarin deze bezorginformatie te vinden is. 

Zelf afleverdatum kiezen

Je kunt jouw pakket laten bezorgen wanneer het uitkomt. In stap 2 van het bestelproces staat de eerst mogelijke afleverdatum automatisch aangegeven. Wil je graag je bestelling op een andere datum afgeleverd krijgen, dan kun je in de kalender eenvoudig de door jou gewenste datum kiezen. In verband met logistieke redenen kun je ongeveer 2,5 week vooruit plannen. 

Zit er een factuur of pakbon in de verpakking?

Bestellingen die wij versturen, bevatten geen factuur of pakbon. De factuur wordt uiteraard nog wel per e-mail verstuurd. We zijn gestopt met het printen en meesturen van pakbonnen omdat we hiermee inkt, energie en papier besparen. Wel zo duurzaam!

Hoe weet ik dat mijn bestelling is verzonden?

Om jou zoveel mogelijk op de hoogte te houden van je bestelling, ontvang je van Poppenhuis.nl één werkdag voor aflevering een e-mail ter bevestiging van de bezorging. In deze e-mail staat dat jouw bestelling met succes is verzonden. In deze e-mail kun je ook de track & trace code van PostNL terug vinden zodat je de verzending van jouw pakket kunt volgen. 

Afleveren op een ander adres

Indien gewenst kun je een afwijkend afleveradres doorgeven. Bij de bestelprocedure vul je eerst je eigen adresgegevens in. Vervolgens vind je onderaan deze pagina een extra optie “afwijkend afleveradres”. Wanneer je deze aanvinkt, kun je een ander afleveradres opgeven.

Cadeaupapier

Veel producten van onze webshop zitten verpakt in grote stevige dozen. Dit om ze te beschermen voor verzending. Het is in ons logistieke traject (nog) niet mogelijk om deze als geschenk in te pakken.

Kortingscode

Er zijn geen standaard kortingscodes in de omloop. Wel kun je bij ons, zodra je je eerste bestelling geplaatst hebt en de kindgegevens ingevuld hebt, een kortingcode verwachten voor de (volgende) verjaardag van je kind. 

Maatwerk bestellen

Onder maatwerk verstaan wij de gepersonaliseerde producten zoals een kinbeschermer, naamsticker en gegraveerd onderdeel. Past het maatwerk op een hoofdproduct? Dan hebben we het maatwerk eraan gekoppeld als bijpassende accessoire. Ook krijg je het bijpassende maatwerk te zien wanneer je een hoofdproduct in de winkelmand doet. 

Veilig betalen

Er zijn bij ons meerdere betaalmogelijkheden. In het bestelproces worden vanaf stap 2 je gegevens beveiligd. Je kunt dit zien doordat er een slotje verschijnt in je browser en i.p.v. http voor ons webadres verschijnt er https. Wij staan dan ook garant voor een veilig betaalproces. 

Betaalmethoden

Betalen kan op verschillende manieren. Je kunt bij ons o.a. kiezen voor:

  • iDeal
  • Creditcard
  • Paypal
  • Vooruitbetalen

Belgische klanten kunnen ook kiezen om via Mister Cash/Bancontact de betaling te voldoen.

Hoe werkt het vooruitbetalen?

Wanneer je kiest voor de optie vooruitbetalen, maak je zelf het verschuldigde aankoopbedrag naar onze rekening over. Dit kan aan de hand van de factuurgegevens die je ontvangt na afronding van jouw bestelling. Zodra wij de betaling ontvangen en verwerkt hebben, kunnen we jouw bestelling versturen. 

Achteraf betalen

Helaas is het niet mogelijk achter te betalen. De betaling moet geheel aan ons voldaan zijn voordat wij de producten kunnen versturen.

Zichttermijn

Je hebt een wettelijk zichttermijn van 14 dagen. Bij Poppenhuis.nl geven wij jou een zichttermijn van 100 dagen waarbinnen je een product kunt retourneren.

Retourprocedure vanuit Nederland

Je kunt het product ongemonteerd en in de originele verpakking retour zenden. Wij willen je vragen je bestelling retour te melden via het retourformulier. Hierna ontvang je een retourlabel waarmee je het pakket kosteloos kunt versturen. Voor de volledige voorwaarden verwijzen wij naar onze algemene voorwaarden.

Retourprocedure vanuit andere landen

Vanuit België, Duitsland en Oostenrijk kun je jouw bestelling kosteloos retour sturen. Wij vragen je om hiervoor contact op te nemen via 0541-228061 (tijdens kantooruren) of via ons contactformulier. Wij sturen je hierna een retourlabel toe waarmee het verzenden gratis is. Voor de volledige voorwaarden verwijzen wij naar onze algemene voorwaarden.

Voorwaarden om jouw bestelling te retourneren

Je mag jouw bestelling van Poppenhuis.nl retourneren, indien je voldoet aan de volgende voorwaarden:

  • Je retourneert het product binnen de zichttermijn van 100 dagen. De termijn gaat in op de dag na ontvangst van jouw bestelling.
  • Je moet je bestelling op dezelfde wijze terugsturen zoals je deze ontvangen hebt. Dus in de originele doos en verpakt en met alle accessoires en eventuele extra cadeautjes. Met uitzon­dering van maatwerk zoals kinbeschermers en stickers, deze kun je niet retour sturen. 
  • Je mag op geen enkele wijze adressen of andere teksten schrijven op originele verpakkingen. 
  • De originele doos mag tevens geen duct tape of ander plakband bevatten, dan wat er origineel al op zit.
  • Je bestelling mag niet gemonteerd of gebruikt zijn, maar natuurlijk mag je wel het product uit de doos halen en bekijken.
  • Je het artikel online aanmeldt om te retourneren en om een retourlabel te krijgen.

Ik voldoe niet aan bovenstaand. Ook geen enkel probleem, we helpen je als volgt:

  •  Originele doos/verpakking heb ik niet meer?
  •  Het product is wel gemonteerd, maar niet gebruikt.

In bovenstaande gevallen keren we je 75% van je aankoopbedrag uit.

Bestelling omruilen

Indien je een artikel wilt ruilen, dien je deze retour te sturen (dit kan via de retourpagina). Om het juiste artikel te verkrijgen dien je een nieuwe bestelling te plaatsen.

 

Geld retour

Zodra wij jouw bestelling in goede orde hebben ontvangen, wordt het betaalde bedrag naar jouw rekening terug gestort. Je ontvangt een bevestiging van ons wanneer wij het geld hebben teruggestort. 

Beschadigd artikel ontvangen

Heb je een beschadigd artikel ontvangen? Wij betreuren dit, maar we zullen dit zo snel mogelijk voor je gaan oplossen. Graag willen wij je vragen ons contactformulier in te vullen en enkele foto's mee te sturen. 

Losse onderdelen nabestellen

Voor sommige artikelen in onze webshop kunnen we losse onderdelen leveren. Dit betreft enkel merken en artikelen die wij verkopen op de website. Mocht je een onderdeel nodig hebben, dan kun je ons contacten op 0541-228061 (tijdens kantooruren) of via ons contactformulier.

Is retourneren gratis?

Ja, indien je voldoet aan onze retourprocedure en -voorwaarden zijn de retourkosten voor onze rekening. 

Retourneren maatwerk

Onder maatwerk verstaan wij de gepersonaliseerde producten zoals een kinbeschermer, naamsticker en gegraveerd onderdeel. Omdat deze producten speciaal op verzoek worden gepersonaliseerd, zijn deze producten uitgesloten van ruilen en retourneren. 

Garantie

Alle producten worden geleverd met volledige fabrieksgarantie. Bij ieder product op de website geven wij de garantietermijn aan. In de gebruiksaanwijzing staat exact aangegeven waarvoor de garantie van toepassing is. De datum op de factuur geldt als ingangsdatum van de garantieperiode. De factuur die je per e-mail hebt ontvangen in de bevestiging van je bestelling is jouw garantiebewijs.

Ontbrekend onderdeel

Wanneer er een onderdeel ontbreekt kunnen wij deze vaak vanuit eigen voorraad aan je naleveren. In sommige gevallen dienen wij het onderdeel te bestellen bij de leverancier. In beide gevallen zullen wij je uitgebreid informeren over de levertijden. Graag willen we je vragen ons contactformulier in te vullen. We zullen dan zo spoedig mogelijk contact opnemen.

Defect of beschadigd product ontvangen

We proberen jouw bestelling met de grootst mogelijke zorg te verpakken en over te dragen aan PostNL. Toch kan het voorkomen dat een product door transport of reeds bij de fabricage een defect/beschadiging heeft. We betreuren het dat je een defect/beschadigd product hebt ontvangen en zullen dit probleem dan ook zo snel mogelijk voor je op lossen. Voor een snelle en adequate afhandeling, vragen we u  ons contactformulier in te vullen en enkele foto's mee te sturen. Wij zullen uw aanvraag zo snel mogelijk in behandeling nemen. 

Verkeerd artikel ontvangen

Heb jij een verkeerd artikel ontvangen? Wij betreuren dit, maar we zullen dit zo snel mogelijk voor jou gaan oplossen. Je kunt ons hiervoor contacteren op 0541-228061 (tijdens kantooruren) of via ons contactformulier.

Losse onderdelen nabestellen

Voor sommige artikelen in onze webshop kunnen we losse onderdelen leveren. Dit betreft enkel merken en artikelen die wij verkopen op de website. Mocht je een onderdeel nodig hebben, dan kun je ons contacten op 0541-228061 (tijdens kantooruren) of via ons contactformulier.

Het lukt mij niet om een product te monteren.

Wanneer het monteren van een product niet geheel naar wens gaat kan dit zeer frustrerend zijn. Wij willen je graag van dienst zijn en je voorzien van enkele tips rondom de montage. Je kunt daarvoor tijdens kantooruren contact opnemen met onze klantenservice (0541-228061) of een bericht sturen via ons contactformulier.

Telefonische bereikbaarheid

Poppenhuis.nl is 7 dagen per week, 24 uur per dag bereikbaar via e-mail. Wij streven er naar om binnen één werkdag te reageren. Telefonisch zijn wij bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 17:00 uur op telefoonnummer 0541-228061.

Klachten

Ons streven is dat je tevreden bent met alles wat je bij Poppenhuis.nl koopt. Mocht een artikel onverhoopt niet aan je verwachtingen voldoen, is er iets misgegaan met de bezorging of heb je een klacht? Neem dan meteen contact met ons op. We helpen je graag en staan altijd voor je klaar om het probleem zo snel mogelijk voor je op te lossen, waar dit mogelijk is!

Bereikbaarheid per e-mail

Voor vragen of advies, kun je ons per e-mail bereiken via ons contactformulier. Onze medewerkers reageren doorgaans binnen 24 uur op doordeweekse dagen.

Postadres

Poppenhuis.nl
Waterwinweg 9
7572 PD Oldenzaal
Nederland

Bezoekadres

Poppenhuis.nl
Waterwinweg 9
7572 PD  Oldenzaal
Nederland

Let op: bij afhalen van je bestelling dien je dit vooraf te melden.

Bedrijfsgegevens

Poppenhuis.nl is een onderdeel van XLshop group B.V. te Oldenzaal.

Website: home
E-mail: contactformulier

Nederland:
Handelsregister 54277639
BTW nummer NL851240045B01
Rabobank 1664.37.271

Belgie:
BTW nummer 0535.635.879
Voor overige landen:
IBAN-number: NL13 RABO 0166 4372 71
SWIFT/BIC CODE: RABONL2U

Keurmerk

Wij zijn het volledig eens met de voorwaarden van keurmerken als Thuiswinkelwaarborg en handelen ook naar de voorwaarden hiervan. Echter zijn wij van mening dat de zeer hoge kosten die we moeten maken om een keurmerk te mogen voeren niet meer van deze tijd zijn.

Beoordelingen

Na aankoop word je in de gelegenheid gesteld om een beoordeling achter te laten. Dit is geheel vrijblijvend. Met jouw beoordeling help je ons de kwaliteit te waarborgen en te verbeteren. Zo kunnen wij de juiste producten en service blijven waarborgen.

Eigen voorraad

Al onze producten liggen in ons eigen magazijn en worden dagelijks verstuurd en aangevuld.

Hoe zie ik of het product op voorraad is?

Onze website is volledig geautomatiseerd en gekoppeld aan onze magazijnvoorraad. Bij elke bestelling past de voorraad zich automatisch aan. Bij elk product zie je direct of het product aanwezig is en de levertijd binnen één werkdag gerealiseerd kan worden.

Op rekening betalen

Onze scherpe tarieven laten het niet toe om op rekening te betalen. Je kunt de bestelling plaatsen via vooruitbetalen. Na ontvangst van de betaling van de factuur wordt je bestelling verzonden.

Kwantumkorting

Bij grote bestellingen verzoeken wij je contact met ons op te nemen, om een passend aanbod voor te maken.

 

Is het product op voorraad?

Wij hebben een centraal magazijn met onze produkten. De voorraad van het magazijn is gekoppeld aan de website. Bij elk produkt staat direct aangegeven of het produkt op voorraad is. Daarnaast vermelden we direct erbij wanneer je het product zal ontvangen.

Wat zijn de verzendkosten?

De meeste produkten worden gratis verstuurd. Bij elk produkt staan de verzendkosten direct aangegeven. Zo weet je direct wat je moet betalen en zijn er geen verborgen kosten.

Kan ik makkelijk ruilen/retourneren?

Ruilen of retourneren is geen enkel probleem. Je mag het product 100 dagen op zicht hebben en je kunt zonder opgaaf van reden je produkt retourneren.

Krijg ik snel mijn geld retour?

Ja, wij storten binnen enkele dagen na ontvangst van jouw retourzending je aankoopbedrag terug. 

Heb ik garantie?

Uiteraard heb je garantie op je aankoop. Bij elk product staat het garantietermijn aangegeven. Met alle leveranciers hebben wij goede afspraken om garantie zaken zo snel mogelijk op te lossen.

Onze services

  • Voor 23:59u besteld, dinsdag in huis!
  • Gratis verzenden en retourneren va. € 19,95
  • Volledige garantie.
  • Kies uw afleverdatum.
  • 100 dagen op zicht.
  • Eigen magazijn en voorraad.
© 2024 Poppenhuis.nl is onderdeel van XLShop